Problémy s doručením

Nebyla Vám zásilka doručena včas nebo chcete změnit dodání zboží?

Kurýr GEIS

kurier_Geis

Všechny zásilky jsou doručovány do 48 hodin kurýrní společností GEIS. Kurýr vás před dodáním kontaktuje telefonicky.

To, kde se váš balíček nachází, si můžete ověřit v online systému GEIS společnosti ZDE zadejte číslo vašeho balíku, které jste obdrželi SMSkou nebo e-mailem.

V případě, že vás kurýr nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena v depu společnosti a do schránky vám bude zaslána informace o uložení zásilky. O opětovné doručení pak můžete požádat na telefonním čísle zákaznického centra 951 277 777 (8:00 – 17:00 hod.).

Pokud společnost zásilku ztratila, okamžitě nás kontaktujte, abychom vám mohli zaslat nový produkt. Ztrátu zásilky reklamuje naše společnost.