Problémy s doručením

Nebyla Vám zásilka doručena včas nebo chcete změnit dodání zboží?

Kurýr DHL / PPL /

dhl

Všechny zásilky jsou doručovány do 48 hodin kurýrní společností DHL – PPL. Kurýr vás před dodáním kontaktuje telefonicky.

To, kde se váš balíček nachází, si můžete ověřit v online systému PPL společnosti ZDE zadejte číslo vašeho balíku, které jste obdrželi SMSkou nebo e-mailem.

V případě, že vás kurýr nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena v depu společnosti a do schránky vám bude zaslána informace o uložení zásilky. O opětovné doručení pak můžete požádat na telefonním čísle zákaznického centra 225 331 500 (7:30 – 17:00 hod.).

Pokud společnost zásilku ztratila, okamžitě nás kontaktujte, abychom vám mohli zaslat nový produkt. Ztrátu zásilky reklamuje naše společnost.

Nevíte si rady? Kontaktujte nás denně od 09:00 – 14:00 na tel. čísle 800 800 848, kde vám ochotně poradíme nebo emailem na parfemplus@outlook.sk