Problémy s doručením

Nebyla Vám zásilka doručena včas nebo chcete změnit dodání zboží?

Kurýr DPD

autodpd-738785

Zásilky jsou doručovány kurýrní společností DPD do 48 hodin.

Kurýr vás před dodáním kontaktuje telefonicky. To, kde se váš balíček nachází, si můžete ověřit v online systému DPD společnosti ZDE

zadejte číslo vašeho balíku, které jste obdrželi SMSkou nebo e-mailem. V případě, že vás kurýr nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka

uložena v depu společnosti a do schránky vám bude zaslána informace o uložení zásilky. Pokud víte, že na dané adrese v den doručení nemůžete být,

změňte si čas i místo doručení a na druhý den vám bude zásilka doručená dle vašich preferencí. Pokud společnost zásilku ztratila, okamžitě nás kontaktujte,

abychom vám mohli zaslat nový produkt. Ztrátu zásilky reklamuje naše společnost. Pokud potřebujete získat více informací o doručení vaši zásilky, můžete

kontaktovat přímo kurýrní společnost DPD. Oddělení zákaznické péče je vám k dispozici na telefonním čísle 225 373 373 každý všední den od 7:00 – 18:00.

ZÁSILKOVNA

zasilkovnacz

Pokud jste si zvolili doručení do jedné z poboček Zásilkovny, o doručení vašeho balíčku na odběrné místo budete informováni sms zprávou a emailem.

Sledovat stav vašeho balíku můžete přes odkaz ZDE který dostanete i emailem s vaším číslem balíku. Pokud máte problém s doručením, k dispozici

je vám zákaznická infolinka Zásilkovny na tel. čísle +420 216 216 5­16 v pracovních dnech od 8.00 do 18.00 nebo napište na email info@zasilkovna.cz